σχετικά άρθρα



  • ετικέτες


    blogging claudia aradau creative commons facebook geert lovink michel bauwens olpc p2p trafficking Venanzio Arquilla web2.0 wikileaks wikipedia Γαλλία ΕΕ ΕΚΦ ΗΠΑ Λατινική Αμερική Μεγάλη Βρετανία ΟΗΕ ΠΚΦ Τουρκία ακτιβισμός ανθρωπισμός ανθρωπολογία ανθρώπινα δικαιώματα ανοικτές υποδομές ανοικτή πρόσβαση αραβικές εξεγέρσεις αριστερά αρχιτεκτονική ασφάλεια βασίλης κωστάκης βιοτεχνολογία δημιουργικότητα δημοκρατία δημόσια αγαθά δημόσιοι χώροι διανεμημένη-ενέργεια διαφάνεια εθνικισμός εκπαίδευση ελεύθερα δεδομένα ελεύθερο λογισμικό ελλάδα ενέργεια επισφάλεια εργασία ηθική θεωρία δικτύων θρησκεία θυματοποίηση ιταλία καθημερινή ζωή καινοτομία καπιταλισμός κλιματική αλλαγή κοινά αγαθά κοινωνία πολιτών κοινωνική δικαιοσύνη κοσμοπολιτισμός κρίση αντιπροσώπευσης λαϊκισμός λογισμικό λογοδοσία μετανάστες μετανθρωπισμός μη-γραμμικότητα μη πολίτες μουσική νέα μέσα νέλλη καμπούρη νεοφιλελευθερισμός ντιζάιν οικολογία οικονομικές στατιστικές οικονομική κρίση παγκοσμιότητα πειρατεία πνευματικά δικαιώματα πολιτισμικές διαφορές πρόνοια πόλεις σεξουαλική εργασία σοσιαλδημοκρατία σοσιαλισμός συλλογική νοημοσύνη συμμετοχική δημοκρατία συμμετοχική κουλτούρα συνεργατική γνώση σύνορα τέχνη ταχύτητα υπηκοότητα φιλελευθερισμός φύλο χαρτογράφηση χρέος χώρος ψηφιακά δικαιώματα

    Re-public στο

    Μαθαίνοντας (και) με υπολογιστές – Ανοικτό κάλεσμα για συνεργασία


    olpc

    Θέλετε να δείτε μαθητικούς υπολογιστές στην τάξη στην οποία διδάσκετε, ή στην τάξη των παιδιών σας σε συνεργασία με δασκάλους και καθηγητές;

    Θέλετε να συμμετέχετε σε ένα παιχνίδι μάθησης το οποίο χρησιμοποιεί μαθητικούς υπολογιστές στην τάξη αλλά και εκτός αυτής;

    Θα μπορούσαν τα ίδια τα παιδιά να έφτιαχναν ασκήσεις και μαθητικό υλικό για την εκπαιδευτική διαδικασία;


    Θα θέλαμε να είχαμε απαντήσεις στις παραπάνω ερωτήσεις. Όμως δεν έχουμε, ή πρόσκληση αυτή απευθύνεται σε οποιονδήποτε εκπαιδευτικό, γονέα, ή εκπαιδευτικό οργανισμό θέλει να πειραματιστεί με την εισαγωγή του OLPC στην εκπαίδευση.


    Θέλουμε να πειραματιστούμε με αυτή την ιδέα ξεκινώντας από σχολεία ευαίσθητων περιοχών, είτε οικονομικά υποβαθμισμένων, είτε/και περιοχών όπου τα ελληνικά δεν είναι ή μητρική γλώσσα των περισσότερων μαθητών. Αναζητούμε ήδη πόρους για την αγορά μαθητικών υπολογιστών και βρισκόμαστε σε συνεργασία με καθηγητές για την χρήση των μαθητικών υπολογιστών στην τάξη. Καλούμε όποιον ενδιαφέρεται να συμμετέχει ή να βοηθήσει σε αυτή την προσπάθεια να συζητήσουμε για τις ευκαιρίες, τα προβλήματα, τα όρια που υπάρχουν ή που δεν φανταζόμαστε.


    Γράψτε μας στο info@republic.gr για να ξεκινήσουμε.


    Σαν Re-public υποστηρίζουμε την εξάπλωση του ανοικτού λογισμικού και το μοντέλο της ανοικτής εκπαίδευσης. Έχουμε κάνει μια OLPC δράση με παιδιά μεταναστών στην Αθήνα και στο αντιρατσιστικό φεστιβάλ του καλοκαιριού.



    Αφιέρωμα: olpc
    Ετικέτες:

    |
    18 Σχόλια »

    18 σχόλια

    1. Ο/Η ΤΑΣΟΣ ΔΡΟΓΓΙΤΗΣ :
      March 17th, 2009 at 11:47

      Θα ήθελα να το δοκιμάσω στο σχολείο μου το οποίο δεν είναι βέβαια σε προβληματική περιοχή αλλά λειτουργεί με της συνθήκες και το πρόγραμμα ενός μικρού σχολείου της επαρχίας.
      Τάσος Δρογγίτης, προϊστάμενος του 2θέσιου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Παν/μιου Πάτρας, γραμματέας της ΠΑΣΚ εκπ/κων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Πάτρας


    2. Ο/Η ΚΩΝ/ΝΟΣ ΠΕΤΑΛΑΣ :
      March 17th, 2009 at 12:21

      ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΗ ΕΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΦΕΝΕΤΕ ΒΑΡΕΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ. ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!!!!!


    3. Ο/Η υπολογιστές και Παιδεία — ροη σταχυολόγων :
      March 17th, 2009 at 23:00

      […] πλήρες κείμενο σε αυτόν τον σύνδεσμο (0 votes, average: 0 out of 5)You need to be a registered member to rate this post.  Loading […]


    4. Ο/Η Στέφανος Γ. Παπανώτας :
      March 18th, 2009 at 02:31

      Εργάζομαι με μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
      Θα με ενδιέφερε να δούμε τις προϋποθέσεις δοκιμής.


    5. Ο/Η Μαθαίνοντας (και) με υπολογιστές - Ανοικτό κάλεσμα για συνεργασία « Στέφανος Ν. Παπανώτας :
      March 18th, 2009 at 02:45

      […] περισσότερα εδώ […]


    6. Ο/Η Γιάννης Φελέκης :
      March 18th, 2009 at 22:08

      Εργάζομαι σε 3 διαφορετικά σχολεία, Γυμνάσιο, Γενικό Λύκειο και Επαγγελματικό Λύκειο, στην περιοχή του Σταυρού Θεσσαλονίκης (στα όρια του νομού Θεσσαλονίκης με το νομό Χαλκιδικής και Καβάλας).
      Τα παιδιά κυρίως στο Γυμνάσιο παρουσιάζουν μεγάλη ανομοιογένεια ως προς την εθνότητα πορέλευσης τους, με μεγάλο αριθμό ατόμων από Βουλγαρία και Αλβανία. Οι γονείς των παιδιών είναι από το ένα μέρος Έλληνες και από το άλλο μέρος άλλης εθνότητας. Σημειωτέον οτι υπάρχουν πάρα πολλά παιδιά που έχουν άλλο θρήσκευμα (μουσουλμάνοι).
      Συνάμα στο Γυμνάσιο υπάρχουν περίπου 8 παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (3 βαριά περιστατικά)όμως υπάρχει 1 εκπ/κοςγια όλα τα παιδιά μόνον για 2 μέρες.

      Επιπλέον στο Γενικό Λύκειο, στην Α΄ Τάξη, έχω έναν Τυφλό Μαθητή, για τον οποίο έρχεται 1 καθηγήτρια γαι 2 μέρες απο τη Θεσσαλονίκη, και μόνο για τα μαθήματα των Φιλολόγων…

      Θα ήταν έναν επιπλέον κίνητρο κυρίως για αυτά τα παιδιά, αλλά και για όλα τα άλλα να ασχοληθούμε με κάτι που θα τους κέντριζε το ενδιαφέρον..

      Δυστυχώς η Τοπική Αρχή (Δήμος Ρεντίνας) έχει παραμελήσει γενικά τις υποδομές σε εργαστήρια, αλλά και σε κτίρια, συντήρηση κλπ.

      Θα ήταν ένα κίνητρο για νέους ορίζοντες, για όλους μας..


    7. Ο/Η Ευγενία :
      April 11th, 2009 at 21:32

      Διδάσκω γαλλικά σε σχολεία της Αττικής. Επειδή είμαι ωρομίσθια δεν γνωρίζω σε πια σχολεία θα είμαι του χρόνου.


    8. Ο/Η εργαστήρι - Εκπαιδευτικά πειράματα με το OLPC « Στέφανος Ν. Παπανώτας :
      April 27th, 2009 at 22:22

      […] με το OLPC‘, το Σάββατο 2 Μαϊου, στις 11 πμ. Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας για την εισαγωγή του OLPC στo Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα το εργαστήρι έχει […]


    9. Ο/Η ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ :
      April 30th, 2009 at 00:28

      Καλό καί θετικό βήμα, ώς πρός τήν πλευρά τής διαφορετικής προσέγγισης τού μαθήματος. Εύχομαι μέσα από τήν καρδιά μου, η προσπάθεια να στεφθεί από επιτυχία.


    10. Ο/Η Νικόλαος Θ. Τζανίδης :
      April 30th, 2009 at 16:36

      Έχω να προτείνω μία δράση για Έλληνόπαιδα, μουσουλμανικού θρησκεύματος, τα οποία βρίσκονται σε απομονωμένη από κάθε άποψη περιοχή και τα οποία προσπαθούν ”κάποιοι” να τα πείσουν ότι είναι τουρκικής καταγωγής, παρότι Πομακικής.
      Μία OLPC δράση για τα παιδιά του Μεγάλου Δερείου στον Έβρο


    11. Ο/Η Paratiritis :
      May 21st, 2009 at 20:48

      Θα πρότεινα στον Κ . Τζανίδη να ασχοληθεί περισσότερο με την εκπαίδευση των παιδιών χωρίς καμία διάκριση(καταγωγή, εθνικότητα) …για το καλό της περιοχής μας!!!!


    12. Ο/Η Υπολογιστές στην Τάξη « Ο Σύλλογος :
      May 22nd, 2009 at 16:49

      […] μια ματιά στο Ανοικτό Κάλεσμα για Συνεργασία. Νομίζω πως μας […]


    13. Ο/Η Γρυμάνης Αθανάσιος :
      June 3rd, 2009 at 22:34

      Παρόλο που δεν ασχολήθηκα καθόλου με την προετοιμασία του OLPC (μόνο λίγες λεξούλες μετάφρασης…), το βρίσκω δελεαστικό να λειτουργήσει στην τάξη μου. Του χρόνου θα έχω έκτη τάξη(δημοτικού). Περιμένω ενημέρωση για περαιτέρω ενέργειες.


    14. Ο/Η 30 OLPC-XO1 στο φως… « Στέφανος Ν. Παπανώτας :
      June 25th, 2009 at 13:13

      […] ενός αρχικού καλέσματος απο το περιοδικό Re-public για την εισαγωγή του OLPC στην εκπαίδευση, όπως παρουσιάστηκε στο συνέδριο για δημιουργούς […]


    15. Ο/Η 30 OLPC-XO1 στο φως… « Syneducation :
      June 30th, 2009 at 13:48

      […] καλέσματος απο το περιοδικό Re-public για την εισαγωγή του OLPC στην εκπαίδευση, όπως παρουσιάστηκε στο συνέδριο για δημιουργούς […]


    16. Ο/Η 1ο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών :
      July 7th, 2009 at 12:28

      Θα θέλαμε να χρησιμοποιήσουμε τους υπολογιστές στο τμήμα ένταξης 10-12 μαθητές.


    17. Ο/Η Κατασκευή Ιστοσελίδας :
      July 19th, 2009 at 05:45

      Ωραίο το θέμα, πολύ καλή η δουλειά σου!
      Καλή επιτυχία!


    18. Ο/Η Ενσωματώνοντας τις ΤΠΕ με περιορισμένα μέσα (1) | Ars Longa Vita Brevis :
      September 17th, 2010 at 18:16

      […] το re-public κάλεσε και μοίρασε 400 XO. Ενδιαφέρον πείραμα για τους […]


    σχολίασε